072-3304975 | השכרת יאכטות עד 14 מפליגים | מרינה הרצליה
השכרת יאכטות עד 14 מפליגים  072-3304975

המלצות

01 רוני ג. כפר יונה

בספטמבר האחרון קיימנו ארוע גיבוש לקבוצת בכירים על היאכטה. הגענו עם מעט חששות כיוון שחלק מהמשתתפים אינם כרישי ים"... יצאנו לשייט קיבלנו הדרכה על הרוח והים והיינו שותפים מלאים בהחלטה איך ובאיזה קצב נשייט. החוויה היתה מדהימה. השייט היה מענג כולם הרגישו מצויין. מיותר לציין שכמארגן הארוע קיבלתי מחמאות רבות לגיבוש הלא שיגרתי. רבים מהמשתתפים הבטיחו שיחזרו לים ואכן חודש אחרי גם חזרו להפלגה נוספת !
ממליץ מאוד להצטרף לחוויה הנפלאה ולאירוח המדהים של .

02 חנן אזואלי: אשקלון

חוויה יוצאת דופן עם שירות מיקצועי ואדיב , תודה רבה בטוח שאחזור ואמליץ למכריי

03 ציפי וייס מודיעין

מהרגע הראשון שראיתי את היאכטה עם החיוך של הסקיפר ידעתי שבחרתי נכון , היה לנו כייף אמיתי למדנו המון ותודה מכל הלב על העונג בטוח שנפגש עוד ועוד
אהה ותודה על התמונות המקסימות

04 אהובה בלנגה : חולון

רוצה להודות מקרב לב על טיפול מיקצועי ואדיב , הגענו ליאכטה לחגוג יום הולדת לבעלי והופתענו לטובה , היאכטה היתה מקושטת בבלונים בפנים ובחוץ , מוסיקת יום הולדת ברקע ואווירה מושלמת , יצאנו להפלגה עם חברים לשלוש שעות מדהימות , אכלנו , שתינו , הצטלמנו וקיבלנו תדריך מיקצועי על האפשרויות שיש ביאכטה , אפילו תיפעלנו את המפרשים וההגה , כייף גדול במחיר הוגן לחלוטין והעיקר שהיתה לנו חוויה כייפית .תודה רבה וכייף לפגוש בעלי מקצוע שכמותכם ,, צדיקים .

05 הגר מירושלים

לצוות הנפלא רצינו להגיד תודה על שייט מהנה ומקסים , הגענו מירושלים למרינה בהרצליה וכשנכנסנו ליאכטה התקבלנו במשקאות קלים ומוזיקה כייפית , וכמובן שישר רצנו להצטלם על הסיפון ואני חייבת לומר שהתמונות יצאו מהממות .
תודה לרון שהשיט אותנו , צילם ודאג לנו , נבוא שוב כבר בפסח הקרוב .

06 נדב מרמת השרון

חגגתי יומולדת 14 ביאכטה שלכם .
כשהגעתי עם חבריי , נכנסנו ליאכטה וישר שאלו לשלומנו , הזמינו אותנו לשבת בקוקפיט ולאחר דקה גם היו חטיפים ושתייה על השולחן , למרות שחלק מהחברים שבאו איתי פחדו לחטוף בחילה - הרגישו טוב ונהנו מאוד .
אני ממליץ בחום להגיע .

07 דניאל רמת השרון

הגענו למרינה הרצליה לחגוג יום הולדת 23 פגשנו את הסקיפר שלנו שמהרגע הראשון נתן הרגשה טובה , עלינו על היאכטה שקושטה בבלונים ושלט יפה, ישר חיברנו את המוזיקה התפרשנו על הסיפונים והתחלנו במסיבה של שלוש שעות כייפים, קפצנו למים , שחינו עם גלגלים ואבוב, היה מדהים , תודה על שירות מדהים ואין ספק יש לכם יאכטה גדולה ושווה.

08 טניה - כפר הס

חשבתי להפתיע את בעלי לקראת היום הולדת שלו , בכל זאת גיל 40 וזכרתי שראיתי באינסטגרם השכרת יאכטה גדולה בהרצליה, ראיתי תמונות וסרטונים וממש אהבתי, צלצלתי להזמין וקיבלתי מחיר מעולה (ותאמינו לי ביררתי עם עוד יאכטות) , קבעתי הפלגה של שעתיים ביום שבת.עבדתי קשה בלהפגיש את המשפחה הקרובה בלי שבעלי ידע, כולם נכנסו ליאכטה המקושטת ואני עם בעלי טיילנו על הרציף שנפתח כאילו בתיאום מראש, שהתקרבנו ליאכטה המשפחה שמו במערכת שיר יום הולדת וצרחו והפתיעו , בעלי נבהל לרגע מה הם עושים פה, והבין שעשו עליו אמבוש, היה כייף להפתיע והכל בזכות התושייה של הסקיפר וsea4u אני חייבת לציין אותם לטובה, קיבלתי מחיר מצוין, שירות מעולה ואת היאכטה הכי גדולה ברציף.
שרנו, רקדנו שחינו והשתזפנו והיה פשוט מעולה. כולם הרגישו טוב ואני בטוח אחזור שוב, עם או בלי הפתעה.

09 רינה אור יהודה

חגגנו מסיבת רווקות ביאכטה והיה מדהים , היחס של חזי הסקיפר היה מכל הלב ובמטרה לשרת אותנו בחיוך ובהומור, היאכטה מפנקת ויציבה וכולנו הרגשנו טוב , ממליצה מאוד לכל החוגגות עלsea4u היאכטה והיחס שווים , ויצאו לנו תמונות מעולות בטוח שיוקרנו בחתונה.רינה אור יהודה

10 דודו, מנהל סניף בנק יהב ירושלים

חזי היקר

תודה רבה על מסע קסום, על למידה והנאה צרופה.

שתיכננתי את חוויות הגיבוש לעובדים לא תיארתי שתהיה כזאת מוצלחת.

קבלת הפנים, הסיפורים המרגשים והחיבור לים.

העובדים סיכמו את היום כגיבוש המוצלח ביותר שהיה.

עוד ניפגש...

השכרת יאכטות
מרינה הרצליה  טל:072-3304975

Please publish modules in offcanvas position.