צור קשר

חייגו עכשיו או שלחו פרטים ונחזור אליכם

    שם מלא


    טלפון


    מאמרים מומלצים

    בית בלוג יאכטה כשרה

    כמה עולה להשכיר יאכטה ליום הולדת

    השכרת יאכטה
    Rate this post

    חולמים על חגיגת יום הולדת ביאכטה מפוארת?

    רוצים לדעת כמה עולה להשכיר יאכטה? החברה המובילה Sea4u מציעה השכרת יאכטה ליום הולדת במחירים הרבה יותר זולים ממה שחשבתם! בנוסף, אצלנו תזכו למעטפת שירות מקצועית ומקיפה עם מענה אישי לכל רצון ובקשה.

    חברת השכרת יאכטות מובילה

    מלבד האפשרות של השכרת יאכטה ליום הולדת במחיר משתלם, כדאי לכם לבחור בנו בגלל הרבה סיבות נוספות. ראשית, חברתנו מורכבת מאנשים אשר הים הוא אהבתם הראשונה והם שמחים לשתף את האהבה הזו עמכם. היא באה לידי ביטוי ביאכטה גדולה המתאימה עד ל- 14 משתתפים, שהינה מפוארת ומאובזרת במיוחד לצרכי קבוצות ואירועים. בנוסף, אנו חברה מנוסה, מוכרת ומוערכת המספקת מגוון שירותים ימיים לרבות השכרת יאכטה במחירים משתלמים לימי הולדת, הפלגה רומנטית והצעות נישואין, מסיבות רווקים, הפלגות דייג, הפלגות חופיות והפלגות לחו"ל. מעבר לכך, חשוב לנו שכל הפלגה תעניק למשתתפיה חוויה מהנה ואיכותית העונה בדיוק על רצונותיהם ומגשימה את חלומותיהם.

    חבילת מסיבת יום הולדת ביאכטה

    מחיר השכרת יאכטה ליום הולדת מגלם בתוכו הפלגה ביאכטת פאר מאובזרת וגדולה עם סיפונים נרחבים לריקודים, הסבה או השתרעות, וגם סלון מפואר ומפנק, מטבח נעים ומאובזר, שני שירותים ומקלחות וארבעה חדרי שינה. ההפלגה מלווה במוזיקה לבחירתכם ממערכת סאונד איכותית ובמהלכה ייהנו משתתפי המסיבה מבר משקאות משובח ומשחייה עם גלגלים ואבוב בים הפתוח. לקראת המסיבה נדאג לקשט את הספינה בשלטים ובלונים ועוד הפתעות רבות המותאמות לבקשותיכם המיוחדת. כל זאת ועוד עם אירוח נדיב ורחב לב ועם מעטפת שירות אדיבה, קשובה ומקצועית.

    מסיבה בהתאמה אישית מלאה

    ברור לנו שכל אחד חולם לחגוג מסיבת יום הולדת בים באופן אחר, בהתאם לגיל המשתתפים ואופיים. כך למשל, יש שחפצים במסיבה תוססת ושמחה, מלאה בשתייה וריקודים לתוך הלילה. אחרים יעדיפו מסיבת באווירה שקטה, נעימה ומוכבדת ויש כאלו שהפעילות הימית היא שמעניינת אותם. גם מידת הנכונות להשקיע במסיבה אינה אחידה ומשתנה בהתאם לחשיבות האירוע, למשל תאריך יום הולדת עגול, ובהגדרות התקציב עבורו. נתונים אלו ידועים לנו ויש לנו את כל הכלים והניסיון להפיק לכם מסיבת יום הולדת מושלמת העונה במדויק על הצרכים והרצונות שלכם. כפועל יוצא מכך, גם המחירים ליאכטה להשכרה ליום הולדת יותאמו במלואם ליכולות ולרצונות שלכם.

    השכרת יאכטה ליום הולדת במחיר משתלם

    מעוניינים להשכיר את היאכטה הטובה והמתאימה ביותר למסיבת יום הולדת? רוצים לדעת כמה עולה להשכיר יאכטה ליום הולדת שלכם על מאפייניו הייחודיים? צרו קשר עוד היום עם Sea4u בטלפון 050-8765486 לקבלת הצעת מחיר כדאית ופרטים נוספים בנושא.
    חייגו
    אלינו
    הזמנת יאכטה
    הזמן יאכטה

    מעניינים להזמין יאכטה?

    שלחו פרטים ונחזור אליכם

      שם מלא


      טלפון